24 oktober

24 oktober 2017 - Opuwo, Namibië

24 oktober 2017, van Epupa Falls naar Opuwo
Vanochtend stond er al vroeg iemand bij ons om naar de accu van de auto te kijken, want volgens het display in de camper was ook die niet goed opgeladen. Gelukkig blek al snel dat die het wel goed deed. Dus snel inpakken en wegwezen, mede omdat er nog meer mensen naar Opuwo gingen en wij hier graag een plek wilden. Op naar Opuwo. Prachtige rit gereden en onderweg nog duikertjes en dik-diks gezien en een paar mooie roofvogels.
Verder ook weer veel Himba nederzettinkjes. Hebben een living museum bezocht van de Himba’s en dat was echt leuk. Veel foto’s gemaakt, hopelijk zitten er een paar leuke tussen.
Er was nog plek, gelukkig. Eerst nog verwarring, want wij hadden nr . 11 doorgekregen, en oh jee, die was dus bezet. De mannen meteen terug naar de receptie, oeps, sorry, verkeerde nummer. Nu hebben wij dus campsite nr. 8. Deze camping ligt hoog op een heuvel dus wij hebben hier een prachtig uitzicht.
Na de lunch weer met Bobo gebeld en zij zouden iemand sturen. Een half uur tot 3 kwartier later waren er 2 monteurs en weer een uur later hadden zij gevonden wat er kapot was, nl.een relais, en weer iets later was het gerepareerd. Yess!! Helemaal happy mee.
Daarna lekker van heet buffet gegeten en ik kan jullie vertellen, dit is het beste buffet ever!
Nu even alles opschrijven voor onze lezers en oh ja, Jos en ik zijn vandaag alweer 23 jaar getrouwd.

1. Wilma en Antoine:
    24 oktober 2017
    Gefeliciteerd met jullie 23 jarige huwelijk 😂🎉🍷 leuke verslagen en jullie gaan zeker thuis weer het "normale" waarderen 😎
  2. Koos en jannie:
    24 oktober 2017
    Nou van harte gefeliciteerd met deze dag hoor. Jullie hebben veel gezien hoor, hartstikke leuk.
  3. Carla:
    24 oktober 2017
    Gefeliciteerd tortelduifjes😊. De verhalen blijven leuk!
  4. Bas:
    25 oktober 2017
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik geniet van jullie reisverslagen😁
  5. Arie:
    25 oktober 2017
    Van harte met jullie trouwdag. alle wilde beesten waarvan ik de naam niet ken zoek ik op.
  6. Hans &Diny:
    25 oktober 2017
    Als nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag wij genieten van jullie mooie verhalen
  7. Aad van der Meer:
    26 oktober 2017
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Goed dat de reparatie snel werd uitgevoerd. Wel allemaal mooi onderweg wat jullie zien en hopelijk op de foto kunnen zetten.

Groeten Ankie en Aad van der Meer
  8. Ino Kalker:
    28 oktober 2017
    Mooie plaats om je huwelijksgeluk te vieren, gefeliciteerd!!