22 oktober

24 oktober 2017

22 oktober 2017, rustdag Kunene
Vandaag alles op het gemak gedaan want we hoeven nergens heen. Wat ik vergeten ben te schrijven is dat wij op onze weg Etosha uit, nog een neushoorn hebben gezien. Al met al hebben wij er wel een stuk of 8,9 gezien. Heel bijzonder. Ook zaten er heel veel parelhoenders een sit-in te houden midden op de weg. Met veel gemopper gingen zij uit de weg.
Op deze prachtige campsite lopen vervet monkeys. Een groep van 15 ongeveer, met veel kleintjes erbij. Heel leuk. Iemand was zo dom ze eten te geven, ondanks briefjes overal om ze vooral niet te voeren. Prompt zaten er een paar in de wagen bij ze.
Ook een krokodil voorbij zien zwemmen en er liep ook nog een varaan van bijna een meter over de site. Daarna gaan internetten, en daarna nog even gaan zwemmen. Diner besproken en voor de laatste ochtend daar, lekker een ontbijtje. Kortom, weer volop relaxte opwinding.

1. Toos de Raat:
    25 oktober 2017
    Mooie foto s
  2. Aad van der Meer:
    26 oktober 2017
    Mooie campsite , valt genoeg te beleven. Overal hetzelfde met het voeren van de dieren
  3. Ino Kalker:
    28 oktober 2017
    Vergeten te schrijven dat je een neushoorn bent tegengekomen.... Die ben ik hier nog niet tegengekomen!!! Raak er niet aan gewend, het blijft een mooie ervaring waarvan je moet genieten.